loading...
وب پک
Ads
Alexa Certified Site Stats for facenama.com
modir بازدید : 443 جمعه 1394/11/16 نظرات (0)

فیلمهای مدعی جشنواره فیلم فجر 94

در حالی چهل روز دیگر به جشنواره فیلم فجر باقی است نگاهی داریم به آثاری که فرم حضور در این فستیوال را پر کرده اند و برای کسب سیمرغ بلورین به رقابت خواهند پرداخت.

تاکنون بیش از هشتاد اثر فرم حضور در این جشنواره را پر کرده اند اما از میان آن ها شانس برخی از آثار برای حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره بیشتر است.

آثاری که یا کارگردان شاخصی دارند یا اینکه به واسطه حضور بازیگران وی آن سوژه خاصشان احتمال بیشتری دارد که مورد توجه هیئت انتخاب هفت نفره این جشنواره قرار گیرد.

بادیگارد 

پرویز پرستویی در فیلم بادیگارد  ، سودای سیمرغ 34 ، فیلمهای جشنواره فیلم فجر 94

بدون شک یکی از مهمترین آثار این دوره از جشنواره فیلم فجر، تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا است. اثری که شنیده ها حکایت از آن دارد که یکی از بهترین آثار کارنامه کاری این کارگردان شاخص سینمای ایران خواهد بود و بسیاری پیش بینی می کنند که زوج حاتمی کیا-پرستویی قرار است، سیمرغ های جشنواره فجر امسال را درو کنند.



مالاریا

آزاده نامداری در فیلم مالاریا ، فیلمهای جشنواره فیلم فجر 94 ، بهترین فیلمهای جشنواره فیلم فجر
پرویز شهبازی پس از تجربه موفقی که با فیلم سینمایی «دربند» در جشنواره سه سال پیش داشت، امسال در حال آماده سازی «مالاریا» است. 

فیلمی که از روز اول تولید به واسطه نقش آفرینی برخی از چهره های پرحاشیه در آن، خبرساز شد و حالا در حالی گام به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر می گذارد که در غیبت احتمالی بسیاری از کارگردانان شاخص، بیشتر از همه باید با «بادیگارد» حاتمی کیا رقابت کند.



نفس

نفس ، بهترین فیلمهای جشنواره فیلم فجر ، نگار جواهریان و رامبد جوان
نرگس آبیار آنقدر با «شیار 143» موفقیت کسب کرد که حالا انتظارات از او بالا رفته است تا همه از این کارگردان جوان سینمای ایران انتظار داشته باشند که در سومین اثر خود نیز بدرخشد و باز هم نظر داوران و مخاطبان و جشنواره را به خود جلب کند.

حالا «نفس» نرگس آبیار نیز یکی از مهمترین شانس های حضور در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.



رگ خواب

لیلا حاتمی در فیلم رگ خواب ، نگار جواهریان و رامبد جوان ، جشنواره فیلم فجر 94
حمید نعمت الله از آن دست کارگردان های گزیده کار سینمای ایران است که دیر به دیر فیلم می سازد ولی خوب فیلم می سازد! نعمت الله که تخصص بسیاری در جمع کردن فیلم هایش در زمان کوتاه دارد، این بار هم در نزدیک ترین زمان ممکن به جشنواره، فیلمش را کلید زده است و همه امیدوارند که «رگ خواب» او به این دوره از جشنواره برسد.

اثری که می گویند یکی از متفاوت ترین نقش آفرینی های لیلا حاتمی در آن رقم می خورد و به نظر می رسد با وجود آمده نبودن آن در موعد مقرر برای تحویل به دبیرخانه جشنواره، مسئولین جشنواره برای دیدن آن صبر خواهند کرد.



فراری 
محسن تنابنده ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سودای سیمرغ 34
علیرضا داودنژاد بعد از ساختن فیلم تجربی «روغن مار»، این بار به سراغ یک فیلمنامه سینمایی آمده است تا با روایت داستان جالب دختری شهرستانی که برای عکس گرفتن با یک ماشین میلیاردی به تهران می آید، نگاه ها را به سوی جدیدترین ساخته خود جلب کند.

داوودنژاد هم همانند برخی دیگر از کارگردانان سرشناس سینمای ایران دیر دست به کار شده است، بعد از پشت سرگذاشتن مرحله طولانی پیش تولید، «فراری» را با محسن تنابنده و ترلان پروانه کلید زد.

فراری هم برای حضور در این دوره از فجر فرم پر کرده است و احتمالا می تواند خود را به این دوره از جشنواره برساند.

کفش هایم کو؟ 

رضا کیانیان و مجید مظفری ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سودای سیمرغ 34
کیومرث پوراحمد بعد از شکست فیلم ضعیف «50 قدم آخر»، مدتی از فیلمسازی دور شده بود و حالا دوباره با ساخت «کفش هایم کو» به دنیای سینما برگشته است.

البته این بار بر روی یکی از سوژه های روز دست گذاشته است به موضوع مهاجرت و تبعات آن پرداخته است. باید منتظر بود و دید که حاصل همبازی شدن رضا کیانیان، رویا نونهالی و مجید مظفری می تواند موفقیت های «اتوبوس شب» را برای این کارگردان سینما تکرار کند؟



بارکد

محسن کیایی و بهرام رادان ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سودای سیمرغ 34
مصطفی کیایی برای سومین سال پیاپی است که با اثری جنجالی متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر شده است. او که سابقه ساخت فیلم های مخاطب پسند چون « ضد گلوله» و «خط ویژه» را دارد، باز هم بر روی یک موضوع جنجالی، یعنی پولشویی دست گذاشته است تا با استفاده از ترکیب بازیگران اثر قبلیش، به عنوان یکی از مدعیان جشنواره امسال حضار شود.

این اثر نیز تولید خود را دیر شروع کرد ولی نسخه اولیه آن برای جشنواره فجر امسال ارسال شده است و این یعنی حضور این اثر در جشنواره امسال قطعی است.



رسوایی 2 

اکبر عبدی و مسعود ده نمکی ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سودای سیمرغ 34
مسعود ده نمکی هر چه قدر که در جذب مخاطبان موفق بوده است، در جلب نظر داوران جشنواره فجر ناموفق بوده است. در واقع به نظر می رسد مسئولان این جشنواره علاقه ای برای جایزه دادن به این کارگردان سینمای ایران ندارند، در حالی که اغلب آثارش او با استقبال خوب مردم روبرو شده است.

به احتمال فراوان «رسوایی2» ده نمکی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. ولی به نظر می رسد این اثر که می گویند جلوه ویژه شاخصی در آن استفاده شده از همین الان یکی از نامزدهای بخش بهترین فیلم از نگاه مخاطبتان جشنواره سی و چهارم فجر باشد.



سیانور
هانیه توسلی و بهروز شعیبی ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سودای سیمرغ 34
زوج جدانشدنی بهروز شعیبی و سید محمود رضوی، بعد از دو ترجبه موفق «دهلیز» و «پرده نشین» در سینما و تلویزیون به سراغ یک داستان تاریخی رفته اند تا باز هم مخاطبان خود را غافلگیر کنند.

«سیانور» نام این اثر سینمایی است که در آن بازیگرانی چون مهدی هاشمی، بابک حمیدیان و آتیلا پسیانیحضور دارند.



نقطه کور

محمدرضا فروتن ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سودای سیمرغ 34
مهدی گلستانه در سومین تجربه سینمایی خود با فیلمی پربازیگر به جشنواره فجر آمده است. فیلمی که در ابتدا «23 روز» نام داشت و در زمان ارسال نسخه نهایی آن به جشنواره فجر، به «نقطه کور» تغییر نام داد.

محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، محسن کیایی، شقایق فراهانی، خاطره اسدی از جمله بازیگران این فیلم هستند و داستان آن در مورد مردی به نام خسرو است که 23 روز را بر پهنه دریا و به دور از خانواده گذرانده است و پس از بازگشت به خانه درگیر حوادثی می شود.



امکان مینا 

مینا ساداتی ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سودای سیمرغ 34
با نگاهی به کارنامه کمال تبریزی در مقام کارگردنی، به راحتی مشخص می شود که او همواره با فیلم هایش در جشنواره فجر موفق بوده است و همچنین توانسته مخاطبان زیادی را جذب سینما کند. «مارمولک»، »لیلی با من است» ، «مهر مادری»، «گاهی به آسمان نگاه کن» از فیلم های موفق تبریزی به شمار می رود.

«امکان مینا» جدیدترین اثر این کارگردان سینما است که در صورت آماده سازی می تواند یکی از فیلم های بخش مسابقه فجر 34 باشد.



دراکولا

رضا عطاران ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سودای سیمرغ 34
درست در زمانی که شایعات بسیاری در مورد حضور مجدد رضا عطاران در تلویزیون شنیده می شد، خبری در مورد ساخت جدیدترین ساخته او در سینما منتشر شد. این اثر که «دراکولا» نام دارد، همچون آثار قبلی این کارگردان در ژانر طنز ساخته می شود.

البته عطاران آن قدر دیر تصمیم به ساخت این اثر گرفته که بعید به نظر می رسد بتواند آن را به جشنواره برساند، هرچند که علی سرتیپی تهیه کننده آن برای «دراکولا» فرم پر کرده است و امیدوار است که بتواند این اثر را به جشنواره امسال برساند.



هیهات 

بابک حمیدیان ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سودای سیمرغ 34

اولین فیلم چهار اپیزودی سینمای ایران که با چهار کاگردان جلوی دوربین رفت و در آن بازیگران شاخصی چون بابک حمدیان، حامد بهداد و حمید فرخ نژاد حضور دارند و با توجه به موضوع عاشورایی آن به نظر می‎رسد بتواند یکی از گزینه های حضو در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر سی وچهارم باشد.



هفت ماهگی 

«کوچه بی نام» اثر قبلی هاتف علیمردانی است که در جشنواره سال گذشته توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را دریافت کند. علیمردانی امسال با «هفت ماهگی» به جشنواره می آید.

فیلمی که به گفته منصور لشکری قوچانی تهیه کننده آن، یکی از بهترین بازی های حامد بهداد را در خود جای داده است و شاید بتواند سیمرغ بلورین بهترین بازیگر فیلم فجر را از آن این بازیگر کند.



آخرین بار کی سحر را دیدی؟ 

فریبرز عرب نیا ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سودای سیمرغ 34
«آخرین بار کی سحر را دیدی؟» جدیدترین ساخته فرزاد موتمن است که به گفته این کارگردان در گفت و گو با سوره سینما، تندترین و عصبی ترین فیلم کارنامه کاری اوست. اثری که در مرحله تولید حواشی بسیاری داشت ولی حالا به عنوان یکی از مدعیان فجر از آن نام برده می شود.



اژدها وارد می شود 

اژدها وارد می شود  ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سودای سیمرغ 34
مانی حقیقی در امسال دو بار پشت دوربین رفت. بک بار برای اثری تاریخی به نام «اژدها وارد می شود» که اخبارزیادی در ارتباط با آن منتشر نشده است و یک بار دیگر هم برای اثری کمدی به نام «50 کیلو آلبالو» که قرار بود شهرام شاه حسینی آن را بسازد ولی در نهایت ساخت آن قسمت حقیق شد.

اژدها وارد می شود، پنجمین فیلم این کارگردان است و با توجه به نام های احتمالی هیئت انتخاب جشنواره امسال، به نظر می رسد بتواند به بخش سودای سیمرغ جشنواره راه یابد.



نگار 

در حالی که همه فکر می کردند، رامبد جوان بعد از برنامه موفق «خندوانه» با یک فیلم سینمایی کمدی به سینما برگردد، او بر روی یک سوژه جنایی دست گذاشت و حالا می خواهد با ساخت «نگار» هنر کارگردانی خود را دوباره اثبات کند.

نگار جواهریان و رامبد جوان ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سودای سیمرغ 34

البته با توجه به پیش تولید طولانی این اثر و جدا شدن پیمان معادی از گروه تولید آن، بعید به نظر می رسد که بتواند به جشنواره امسال برسد هرچند که چون فرم جشنواره را پر کرده است، در صورت رسیدن به جشنواره می تواند یکی از گزینه های مطرح برای راهیابی به جمع مدعیان بخش سودای سیمرغ جشنواره باشد.



فروشنده

شهاب حسینی و ترانه علیدوستی ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سودای سیمرغ 34
آوردن فیلم اصغر فرهادی در انتهای این لیست به این خاطر است که او پیش از این اعلام کرده بود که فیلمش در اردیبهشت ماه آماده می شود و این یعنی فیلم او نمی تواند در این دوره از جشنواره فیلم فجر شرکت کند و هرچند که فرهادی برای جدیدترین ساخته اش، «فروشنده»، فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده است و این یعنی او می خواهد فیلمش را به این جشنواره برساند. 
البته با توجه به اینکه اخبار پیرامون این فیلم، کمتر رسانه ای شده است، بعید نیست که رسیدن فیلم او در دقایق آخر و حضورش در این دوره از جشنواره فیلم فجر به عنوان یکی از سورپرایزهای جشنواره سی و چهارم باشد.
البته این احتمال نیز وجود دارد که برنامه ریزی فرهادی و تیم تولید « فروشنده»، بر نمایش این فیلم در جشنواره فیلم «کن» باشد و این گونه دیگر خبری از سورپرایز جشنواره فجر برای طرفداران فرهادی نیز نخواهد بود.

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر



مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - نمناک

namnak.com/24838-جشنواره-فیلم-فجر-94.html
 
جشنواره فیلم فجر 94 و فیلم های جشنواره فیلم فجر 94 و رقابت جشنواره فیلم فجر 94 و فیلمهای جشنواره فیلم فجر 94 و اسامی فیلم های جشنواره فیلم فجر 94 را ...

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - مجله شاپرک

shaparakmag.ir/1394/10/مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94-تصاویر/
 
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر ۹۴ + تصاویر. فیلمهای مدعی جشنواره فیلم فجر ۹۴.جشنواره فیلم فجر سیمرغ ۹۴. مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر ۹۴.

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - مجله سرگرمی ...

www.pixyab.ir/مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94--تصاویر.html
 
۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کمتر از دو ماه دیگر به سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر 94 باقی است و کارگردانهای سینما فیلم های خود را برای حضور در این جشنواره آماده…,مدعیان ...

نامزدها و کاندیداهای سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + زمان ...

libarshad1388.blogsky.com/.../نامزدها-و-کاندیداهای-سیمرغ-جشنواره-فیلم...
 
Translate this page 5 days ago - تصاویر برای مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94گزارش تصاویر. نتیجه تصویری .... سی و سوم. شش فیلمی که نسبت به بقیه آثار ...

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - دانلود رایگان ...

www.sar3damusic.ir/.../مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94--تصاویر....
 
۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر برای مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94گزارش تصاویر 2 ساعت قبل 2 ساعت قبلتصاویر بیشتر برای مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر ...

عکس های مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 94 | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/.../عکس-های-مراسم-افتتاحیه-جشنواره-فیلم-ف...
 
۳ روز پیش - عکسهای بازیگران در افتتاحیه سی‌ و‌ چهارمین جشنواره فیلم فجر ... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر – مجله شاپرک.

پلی نما- مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر

playnama.ir/news/9307/165
 
۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلمهای مدعی جشنواره فیلم فجر 94. در حالی چهل روز دیگر به جشنواره فیلم فجر باقی است نگاهی داریم به آثاری که فرم حضور در این فستیوال را پر ...

سیمرغ بهترین فیلم 94

brandsara.site/+سیمرغ+بهترین+فیلم+94/
 
سیمرغ بلورین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر سیمرغ فیلم فجر | اسامی برندگان سیمرغ بلورین جشنواره فیلم ... مدعیان ...

افتتاحیه جشنواره فیلم فجر: فرش قرمز + تصاویر - بهترینها

behtarinha.nasrblog.com/.../افتتاحیه-جشنواره-فیلم-فجر:-فرش-قرمز-+...
 
۴ روز پیش - تصاویر افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 94 + عکس جشنواره فیلم فجر 34. تصاویر . ..... اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر در حالی برگزار شد که سیمرغ . .... مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94-تصاویر/ Cached12 دسامبر 2015 .

آخرین خبر از بهترین فیلم سال 94 در جشنواره دهه فجر - مجله دهکده

76dehkade.rozblog.com/.../آخرین-خبر-از-بهترین-فیلم-سال-94-در-جشن...
 
۱ روز پیش - تصاویر افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ۹۴ + عکس ... - بهترینها. behtarinha.nasrblog.com/. ....مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر.

جدیدترین عکسهای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94

sarbehava.ir/1394/11/12/4491
 
۴ روز پیش - سری دوم تصاویر افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر 92 افتتاحیه سی و دومین .... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - مجله سرگرمی .

بازیگران در جشنواره بین الملل فیلم فجر 94 + تصاویر

noruz95.rozblog.com/.../بازیگران-در-جشنواره-بین-الملل-فیلم-فجر-9...
 
۳ روز پیش - عکس های بازیگران در جشنواره بین المللی فیلم فجر در سال 94. www.campec.ir/. ... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - مجله شاپرک.

عکس های جذاب بازیگران در جشنواره 34 فیلم فجر 94

download-photo.rozblog.com/.../عکس-های-جذاب-بازیگران-در-جشنواره-34...
 
۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویرداغ از هنرمندان در اختتامیه جشنواره فیلم فجر(34 عکس) ... shaparakmag.ir/1394/10/مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94-تصاویر/.

حاشیه های دومین روز جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر

bestpostall.rozblog.com/.../حاشیه-های-دومین-روز-جشنواره-فیلم-فجر-94--...
 
۱ روز پیش - کدام یک از بازیگران مرد برنده سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 می شوند؟۲ روز پیش - افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 34 سال 94 + عکس و فیلم حاشیه ها و ...

عکسهای بازیگران در اولین روز جشنواره فیلم فجر ۳۴

posternews.rozblog.com/post/31
 
۲ روز پیش - تصاویر افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 94 + عکس جشنواره فیلم فجر 34. .... روز جمعه 11 بهمن .... اولین سیمرغ «غیرقانونی»جشنواره فیلم فجر ۳۴ به پرواز درآمد! .... shaparakmag.ir/1394/10/مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94-تصاویر/.

حواشی و تصاویر بازیگران در جشنواره فیلم فجر 94

istgah74.alakiblog.ir/news/379936.html
 
۶ ساعت پیش - ... مطلب مشاهده .... کدام یک از بازیگران مرد برنده سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 می شوند؟ ....مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - مجله شاپرک.

برندگان جشنواره فیلم فجر 94

quranblogging.ir/برندگان-جشنواره-فیلم-فجر-94/
 
سیمرغ فیلم فجر اسامی برندگان. قیمت بلیت های جشنواره فیلم فجر 94 مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 تصاویر کدام یک از. بیشتر.

تصاویر جشنواره فیلم فجر 94

quranblogging.ir/تصاویر-جشنواره-فیلم-فجر-94/
 
۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تصاویر جشنواره فیلم فجر 94. مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94. جشنواره فیلم فجر 94 و فیلم های جشنواره بازیگران متروپل در جشنواره فیلم فجر ...

رابعه اسکویی در جشنواره فجر94 | نوروز 95

www.newphoto95.ir/2016/02/02/رابعه-اسکویی-در-جشنواره-فجر94/
 
۲ روز پیش - twr.ir/+سیمرغ+های+جشنواره+فجر+94. عکس های بازیگران معروف در جشنواره فیلم فجر 94 مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر (تصاوير) …

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - خبر آنتایم

khabarontime.com/news/.../مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94-تصاو...
 
مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94-تصاویر. ... نامی ماندگار در تاریخ تراکتورسازی/عکس ... جزیره سکوت و گرما/عکس روز نشنال جئوگرافیک از دریاچه مرده نامیبیا ...

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - پیکس لاو

pixlove.ir/tag/مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94-%2B-تصاویر
 
دانلود فیلم مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94 عکس های هنرمندان و بازیگران در افتتاحیه فیلم فجر 94 دانلود مراسم افتتاحیه…,مدعیان سیمرغ جشنواره ...

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 تصاویر | News File

newsfile.ir/news/مدعیان+سیمرغ+جشنواره+فیلم+فجر+94+++تصاویر
 
کمتر از دو ماه دیگر به سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر 94 باقی است و کارگردانهای سینما فیلم های خود را برای حضور در این جشنواره آماده میکنند.

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - جالبناک

jalebnak.com/مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94-تصاویر-2/
 
مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر ۹۴ + تصاویر. ۱۷ دی ۱۳۹۴. در حالی چهل روز دیگر به جشنواره فیلم فجر باقی است نگاهی داریم به آثاری که فرم حضور در این فستیوال را ...

تصاویر سومین روز جشنواره فیلم فجر 94 | زد ایکس ان

www.zxn.ir/تصاویر-سومین-روز-جشنواره-فیلم-فجر-94.html
 
۸ ساعت پیش - تصاویر سومین روز جشنواره فیلم فجر 94 گزارشی از حال و هوای سومین روز سی و سومین ...مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر – مجله شاپرک.

سیمرغ بلورین جشنواره فجر 94

avayemelal.ir/سیمرغ+بلورین+جشنواره+فجر+94
 
مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - مجله … بازیگران سیمرغ بلورین جشنواره سی سوم+لیست ...جشنواره فیلم فجر سیمرغ 94 فیلمهای مدعی ... مدعیان سیمرغ ...

پوستر جشنواره فیلم فجر 94 - تفریحی،عکس و مد و جک و اس ام ...

langarnet.rzb.ir/post/642
 
۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پوستر جشنواره فیلم فجر 94 به گزارش ایلنا، متن فراخوان و مقررات و فراخوان سی و ...مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - مجله شاپرک.

جدیدترین عکسهای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94

stage-download-roz.blogifa.ir/page-422961.html
 
۴ روز پیش - عکس مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ۹۴ عکس های جالب از مراسم ... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - مجله شاپرک.

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر94 - اقتصاد برتراقتصاد ...

eghtesadbartar.ir/مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر94/
 
۵ روز پیش - کمتر از یک ماه دیگر به سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر 94 باقی است و کارگردان های سینما فیلم های خود را برای حضور در این جشنواره آماده می ...

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر ۹۴ + تصاویر – مجله شاپرک

www.ar6.ir/tag/مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-۹۴-تصاوی
 
۸ ساعت پیش - مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر ۹۴ + تصاویر – مجله شاپرک .... و مهناز افشار سلفی جدید مهناز افشار و طناز … tak-aks-bazigaran-bahman-94-8 …

عکس های بازیگران و همسرانشان در جشنواره فجر94 | مدل جدید 95 ...

modelmanto95.ir/2016/02/.../عکس-های-بازیگران-و-همسرانشان-در-جشنوار...
 
۴ ساعت پیش - بازیگران و همسرانشان در جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر ... بوک مارک اشتراک در LinkedIn مطالب پیشنهادی مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + …

نامزدها و کاندیداهای سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 - تبادل لینک

bestforyou.toskablog.ir/page.php?sid=616406&weblogid=111848
 
۲ روز پیش - اسامی نامزدهای بخش سودای سيمرغ جشنواره 33 فیلم فجر - عکس .... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - مجله شاپرک.

خرید بلیط جشنواره فیلم فجر دی 94 | دانلود رایگان عکس آهنگ ...

news-rzb.blogsfinder.tk/page-65065.html
 
۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیش فروش اینترنتی بلیت فیلم های سی و سومین جشنواره فیلم فجر از ۳۰ دی‌ ماه آغاز می‌شود. ... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر · نیکی ...

مدعیان سیمرغ 94 - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=308639
 
۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را .... زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می شود.

قیمت بلیت های جشنواره فیلم فجر 94

jensi.vistablog.ir/tag/قیمت+بلیت+های+جشنواره+فیلم+فجر+94
 
۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 تصاویر; نیکی کریمی ..., bestforyou.rozblog.com جزییات پیش فروش بلیط جشنواره فیلم فجر 94 - اخبار|فال ...

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر – مجله شاپرک ...

readerblog.ir/tag/مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94-تصاویر/
 
۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ...www.yjc.ir › فرهنگی هنری › سیمرغ سی و چهار۳ ساعت پیش - تعدادی از ... تصاویربرای بازیگران جشنواره سی و سوم فجر امسال چند فیلم دارند؟

ژست علی صادقی در جشنواره فیلم فجر 94 + عکس

harpy.ir/fa/rssreader/news?sec_id=58&id=283674
 
جشنواره فیلم فجر و علی صادقی و جشنواره فیلم فجر و بازیگران در جشنواره فیلم فجر و عکس ... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر; نیکی کریمی ...

ژست علی صادقی در جشنواره فیلم فجر 94 + عکس - دانلود ...

www.khabarnewss.ir/post/1959
 
۲ روز پیش - X ژست علی صادقی در جشنواره فیلم فجر 94 + عکس X علی صادقی در ... آغاز کرده است و فیلمها در بخش های مختلف برای دریافت سیمرغ بلورین با هم ...

سیمرغ های جشنواره فجر 94 - twr.ir

twr.ir/+سیمرغ+های+جشنواره+فجر+94
 
جشنواره فجر 94 با کدام سوپراستارها؟ + تصاویر Fajr International Film Festival - Official Siteمدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر دانلود فیلم اختتامیه ...

دانلود فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 94 +عکس های مراسم 34

mahramzean94.blog.ir/.../دانلود-فیلم-افتتاحیه-جشنواره-فیلم-فجر-94...
 
۳ روز پیش - بهترین های سینمای ایران در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر 94 در بخش‌های سودایسیمرغ، نگاه نو، مستند و تقدیرهای ویژه و مردمی معرفی ...

سلطان وبلاگ ها | نامزدها و کاندیداهای سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94

soltanblog.ir/page-14501.html
 
اسامی نامزدهای بخش سودای سيمرغ جشنواره 33 فیلم فجر - عکس .... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 +تصاویر - مجله شاپرک.

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - اخبار روز

nchse.ir/مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94-تصاویر/
 
مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر. ارسال شده در تاریخ 2015/12/30 | مرتبط با : اخبار | تعداد بازدید : 0 | دیدگاه‌ها برای مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 ...

برنامه اکران فیلمها در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94 + جدول

pop-music.biz/2016/01/19/برنامه-اکران-فیلمها-در-سی-و-چهارمین-جشن/
 
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر ۹۴ + تصاویر – مجله شاپرک .... نشست خبری آغاز اکران فیلم‌های ششمین جشنواره عمار در … mostanad-fajr 94 معرفی و ...

دانلود فیلم مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ...

gianonline.parsiblog.com/Posts/1865/دانلود+فيلم+مراسم+افتتاحي/
 
۳ روز پیش - دانلود کامل مراسم افتتاحیه 34مین جشنواره فیلم فجر 94 کیفیت خوب ... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر , عکس های بازیگران مراسم ...

(مسابقه) جشنواره فيلم فجر اعلام شد - کوبیده

koobide.cofeblog.ir/post/3014
 
فهرست اسامي فيلم هاي بخش سوداي سيمرغ (مسابقه) جشنواره فيلم فجر اعلام شد - ... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - مجله اینترنتی شاپرک

فیلمهای جشنواره 94

page-authority.ir/+فیلمهای+جشنواره+94
 
مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر فیلمهای مدعی ... + تصاویر 94 فیلم در جشنواره فجر - asriran.com Fajr International Film Festival ... جشنواره فیلم فجر ...

سیمرغ بهترین فیلم 94

sc0rpionir.ir/+سیمرغ+بهترین+فیلم+94
 
برندگان سی‌ و‌ دومین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر برندگان سیمرغبلورین جشنواره فجر 94 + تصاویر سیمرغ بهترین ...

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر | وطن

vatann.com › عمومي
 
۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کمتر از دو ماه دیگر به سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر 94 باقی است و کارگردانهای سینما فیلم های خود را برای حضور در این جشنواره آماده میکنند.

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر | همکلاسی ...

www.hmct.ir/item/5735_مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94-تصاویر
 
کمتر از دو ماه دیگر به سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر 94 باقی است و کارگردانهای سینما فیلم های خود را برای حضور در این جشنواره آماده میکنند. منبع : نمناک

تصاویری جالب ازافتتاحیه جشنواره فیلم فجر 94 – پی سی اس

www.p30s.ir › پی سی اس
 
۳ روز پیش - بهترین تصاویر افتتاحیه جشنواره فجر 94 ، افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم .... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر ۹۴ + تصاویر – مجله شاپرک.

جشنواره فجر94

https://www.webgardha.com/tag/جشنواره-فجر94
 
20 مدعی سودای سیمرغ جشنواره فجر. تـاکـنـون بـیش از هشـتـاد اثر فـرم حضور در جـشنواره فـجـر امـسـال را پر کـرده‌اند، اما در میان آن‌ها شانس بـرخی از فیلـم‌ها برای حضور در ...

عکس دهه فجر 94 | فان گستر

www.marande.ir/13986/عکس-دهه-فجر-94/
 
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدعيان سيمرغ جشنواره فيلم فجر 94 + تصاوير. pixyab.rozblog.com 18 ساعت قبل … 00060.ir/+فيلمهاي+دهه+فجر+94. ?? آذر ???? ه‍.ش. – + تصاوير ...

مدعیان اصلی شکار سیمرغ جشنواره فجر سی و سوم - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/.../مدعیان-اصلی-شکار-سیمرغ-جشنواره-فجر-سی-و-سوم
 
۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تصویر مدعیان اصلی شکار سیمرغ جشنواره فجر سی و سوم. شش فیلمی که نسبت به بقیه آثار در رشته های بیشتری نامزد دریافت جایزه شده اند.

برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../بـاران-کـوثـری-برنده-سیمرغ-بهترین-بازیگ...
 
۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آئین اختتامیه جشنواره فیلم فجر شروع شد/ آغاز پرواز سیمرغ بر بام میلاد ... تصاویری از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ویژه 22 بهمن پس از صحبت‌های .... با تعهد و فهم متقابل سال 94 سال درخشانی خواهد بود و بزرگان سینمای ایران را خواهیم دید. .... بدتر، این خانوم که مدعی دوسال خشمگین بوده چون حقشو خوردن زبونش هرجایی که ...

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - سئوی چت روم ...

www.goldtarh.ir/2015/.../مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94-تصاویر...
 
۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کمتر از دو ماه دیگر به سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر 94 باقی است و کارگردانهای سینما فیلم های خود را برای حضور در این جشنواره آماده میکنند.

تاریخ اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94

00060.ir/+تاریخ+اختتامیه+جشنواره+فیلم+فجر+94
 
حاشیه ها و آخرین اخبار از اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 را در . ... قیمت بلیت های جشنواره فیلم فجر 94; مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر; گلایه نیکی ...

رقابت 8 بازیگر سینما برای سیمرغ جشنواره فیلم فجر 93 + ...

www.akairan.com/biography/superstar/201552017942.html
 
سه شنبه13 بهمن 94. آکاایران; منو. اخبار آکانیوز .... رقابت 8 بازیگر سینما برای سیمرغ جشنواره فیلم فجر 93 +تصاویر .... فیلم عصر یخبندان مدعی سیمرغ + تصاویر.

کدام فیلم ها به جشنواره فیلم فجر امسال نرسیدند؟ | اسامی فیلم

www.ghatreh.com/news/.../کدام-فیلم-جشنواره-فیلم-فجر-امسال-نرسید...
 
۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اسامی فیلم های راه یافته به بخش مسابقه سینمای ایران «سودای سیمرغ» ... گزاش کامل از حاشیه های اولین روز جشنواره فجر 94/از خوشحالی محمدرضا فروتن تا غيبت هديه تهرانی ... ترین جنگنده روسیه در سوریه · تصاویر بازیگران در جشنواره فجر ... سیمرغ‌های جشنواره در رشته‌های مختلف داشتندو مدعیان جدی کسب سیمرغ بودند.

تصاویر سومین روز جشنواره فیلم فجر 94 - روتوس

www.rotos.ir/37785/تصاویر-سومین-روز-جشنواره-فیلم-فجر-94/
 
۷ ساعت پیش - جشن تولد عباس غزالی در کاخ جشنواره ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سومین روز جشنواره .... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر ۹۴ + تصاویر – مجله شاپرک.

طناز طباطبایی با خشم و هیاهو در جشنواره فیلم فجر 94 + ...

sharefeed.ir/link-29861.html
 
طناز طباطبایی با خشم و هیاهو در جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر ... حاشیه های جالب و برندگان سیمرغ بلورینجشنواره فیلم فجر 93 + تصاویر · سحر قریشی در جشنواره ...

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر - عکس کده

axadeh.niloblog.com/.../مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر-94-+-تصاوی...
 
کمتر از دو ماه دیگر به سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر 94 باقی است و کارگردانهای سینما فیلم های خود را برای حضور در این جشنواره آماده میکنند. نویسنده : عکاس ...

بازیگران در جشنواره بین الملل فیلم فجر 94 + تصاویر

ss-download.ir/post/484/بازیگران-در-جشنواره-بین-الملل-فیلم-فجر-94/
 
۴ روز پیش - در حاشیه سی و سومین جشنواره بین الملل فیلم فجر 94 علاوه بر حضور علاقمندان به سینما بازیگران سرشناسی چون میلاد کی مرام، یکتا ناصر و رضا ...

از «بارکد» جشنواره تا «رسوایی» ده نمکی/ «بادیگارد» حاتمی ...

radfun.ir › وبگردی
 
آثار بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد. ... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 تصاویر - مجله اینترنتی شاپرک.

عکس های بازیگران قبل از مراسم اختتامیه جشنواره 33 فیلم فجر

www.campec.ir/عکس-های-بازیگران-قبل-از-مراسم-اختتامیه-جشنواره-33-...
 
عکس های بازیگران قبل از مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر,عکس های بازیگران ... عکسهای متفرقه و جذاب سحر دولتشاهی آذر 94 ... با تمامِ احترامی که برای هومن سیدی قائلم ولی دوست داشتم سیمرغ مکمل مرد رو به عباس غزالی می دادن .... بازیگران مرد ایرانی بهمن 92 · عکس های جدید لیلا اوتادی در پشت صحنه فیلم سینماییمدعی ...

الف - تصویر مجریان مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در ...

alef.ir/vdcjxoetyuqe8iz.fsfu.html?328540
 
۴ روز پیش - انتخابات 94 · اقتصادی · اجتماعی ... تصویر مجریان مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در پشت صحنه ... برگزیدگان سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر.

عکس های تیپ بازیگران مشهور در مراسم افتتاحیه جشنواره ...

various.pegahonline.ir/.../عکس-های-تیپ-بازیگران-مشهور-در-مراسم-افت...
 
۷ روز پیش - به عنوان مثال جایگاه فیلمسازان «هنر و تجربه»، «سودای سیمرغ» و «نگاه نو» ... +عکس چهره های محبوب غايب در جشنواره فیلم فجر پرکارترین ستاره ها در ... در جشنواره فیلم فجر 94 و سانسور حرفهایش +عکسکارهای رامبد جوان در ..... یک عکاس خارجی در صفحه شخصی اش در اینترنت تصاویری منزجر کننده منتشر کرده و مدعی ...

ALL-BLOG.IR | مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر

www.all-blog.ir/ex/301764
 
پشتیبان رایگان وبلاگ های ایرانی - کمتر از دو ماه دیگر به سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر 94 باقی است و کارگردانهای سینما فیلم های خود را برا...

اسامی فیلم های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر اعلام شد

www.entekhab.ir/.../اسامی-فیلم‎های-بخش-سودای-سیمرغ-جشنواره-فیلم-ف...
 
۱۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اسامی فیلم های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر اعلام شد · پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اسامی فیلم‌های سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره .... تصاویر : ستارگان در افتتاحیه جشنواره فجر (۲۶ نظر) ... دفاعم از بیت امام(ره) بهانه‌ ای برای مدعیان فدایی امام(ره) شد / از قرآن و امام عزیز ...

تصاویر افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ۹۴ عجشنواره فیلم فجر ...

roz1.bestarinha.ir/.../تصاویر%20افتتاحیه%20جشنواره%20فیلم%20ف...
 
بازیگران در جشنواره فيلم فجر 94 تصاوير افتتاحيه جشنواره فيلم فجر 94 ... این فيلم در بخش مسابقه سودایسیمرغ سی و چهارمین جشنواره فيلم فجر نیز حضور دارد.

پرکارترین ستاره ها در جشنواره فیلم فجر امسال +عکس - پارس ناز

www.parsnaz.ir/most-prolific-stars-fajr-film-festival.html
 
پرکارترین ستاره ها در جشنواره فیلم فجر امسال,پرکارترين چهره هاي سينماي ايران ... بعد از درخشش سال گذشته اش در جشنواره فجر و دريافت سيمرغ بلورين طبيعي بود .... پس از دو سال کم کاري امسال يکي از رکورد داران ومدعيان دريافت سيمرغ بلورين است . .... عکس های تیپ بازیگران مشهور در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر · تیپ مهناز ...

ستاره هاي غايب جشنواره فیلم فجر + تصاویر - پرشین وی

www.persianv.com/preview/277852.php
 
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... جشنواره فیلم فجر 92 · گپی با صیاد سیمرغ بهترین بازیگر زن امسال جشنواره فیلم فجر .... تیپ متفاوت سحر دولتشاهی در جشنواره فیلم فجر سال 94 + تصاویر ..... چهره واقعی و بدون گریم بازیگران زن مدعی زیبایی!! + تصاویر ...

ایسنا - فیلم فجر 94

www.isna.ir/page/tag.xhtml;jsessionid...?page=2&sc=&nt...
 
مسوول ستاد آرای مردمی جشنواره فیلم فجر تأکید کرد: اگر قرار باشد هر گونه سفارشی درباره .... دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر هیات داوران بخش سودای سیمرغ این رویداد سینمایی را معرفی کرد. .... «به دنیا آمدن»،فیلمی اجتماعی و از نوع فیلم‌های است که زندگی آدم‌های دور ونزدیک‌مان را به تصویر می‌کشد. .... از مدعیکشف داروی سرطان تا .

در مورد "جشنواره فیلم فجر" | پایگاه خبری ریشه

rishe.ir/news/13737
 
۴ روز پیش - جشنواره فیلم فجر از امروز صبح رسما کار خود را آغاز کرد. ... آثار مزین به نشان سیمرغ ٣٣دورهجشنواره فیلم‌فجر عصر جمعه ۹بهمن‌ماه با حضور علی ... از منتقدان مدعی شوند جشنواره فیلم فجر در تلاش است شبیه جشنواره‌های بین‌المللی عمل کند. ... لغو شد · در مورد "جشنواره فیلم فجر" · زشت ترین لباسها در اسکار امسال + تصاویر ...

جشنواره الگئ چهارم ابت 94 95 | خبرخوان - صفحه اصلی

aksgol.wisi.ir/list/جشنواره+الگئ+چهارم+ابت+94+95.html
 
عکس بازیگران در دومین روز جشنواره فیلم فجر 94 .... خبرهای تکمیلی در مورد این جشنواره و تصاویر زیبایی از آن در سایت قرار داده خواهد شد . ... مدعیان دریافت سیمرغ بهترین فیلمنامه سی‌و‌چهارمین جشنواره فجر با سوژه‌هایی سیاسی و اجتماعی وارد این رقابت ...

رونمایی از پوستر فیلم دوم نرگس آبیار+عکس - رسانه ی خبری ...

fardanews.rasanetv.ir/page-735958.html
 
مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر مجله اینترنتی شاپرک12 دسامبر 2015 نرگس آبیار آنقدر با «شیار ۱۴۳» موفقیت کسب کرد که حالا انتظارات از نعمتی و ...

تمام مدعیان جشنواره فجر 94 - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار فرهنگی
 
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تمام مدعیان جشنواره فجر 94. ... رضا میرکریمی برای فیلم «دختر»، فرم شرکت درجشنواره فجر را پر نکرده است. میرکریمی که ... سرای سنتی سیمرغ ...

عکس خانواده فیلم فجر - مدل لباس 2016|مدل مانتو 2016|ماه مدل

fashion-2016.imageaf.com/عکس-خانواده-فیلم-فجر/
۱۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدل مانتو گیپور مشکی پاییز 94 - 1,609 views; مدل لباس حریر گلدار پاییز 94 ....تصویر مدعیان لیست فیلم‌اولی‌های امسال جشنواره فیلم فجر+عکس مشرق1 ... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 95 + تصاویر – مجله اینترنتی شاپرک.

جشنواره فیلم فجر 94 | عکسهای جشنواره فیلم فجر 94 | برنامه ...

setarehcinema.ir › جشنواره ها
 
کمال تبریزی: ما دیگر نباید به سیمرغ فکر کنیم ... ایستاده در غبار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94. فیلمایستاده در غبار اولین ساخته ی سینمایی «محمد حسین ...

اخبار مربوط به جشواره فجر 34 - زیباکده

www.zibakade.com › فرهنگ و هنر › سینما ، تئاتر و تلویزیون
 
۴ روز پیش - مراسم افتتاحیه ی جشنواره ی فیلم فجر با سخنان محسن امیریوسفی و ... شامگاه 11 بهمن ماه در مراسم افتتاحیه ی فیلم فجر در تالار وحدت در بخش اهدای سیمرغ های مواد تبلیغی در بخش عکس، با تقدیر ..... فیلمهای مدعی جشنواره فیلم فجر 94.

برنامه اکران فیلمها در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94 ... - ...

javuni.ir/news/19167
 
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه اکران فیلمها در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94 + جدول اعلام زمان اکران فیلمها در جشنواره فیلم فجر 94 نامزدها و کاندیداهای سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + زمان برنامه ... جدول اکران فیلمها در جشنواره فیلم فجر ، جشنواره فیلم فجر 94 ، سی و چهارمین ..... تصاویر و امکانات ورزشگاههای جدید پرسپولیس و استقلال تهران.

رقابت 8 بازیگر سینما برای سیمرغ جشنواره فیلم فجر 93 + ...

searchstar.ir/intpage.php?p=other/1452263138q2wyv
 
۱۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیگر سینما و رقابت 8 بازیگر سینما و عکس 8 بازیگر سینما و بهرام رادان و شهاب حسینی و لیلا حاتمی را در ... رقابت 8 بازیگر سینما برای سیمرغ جشنواره فیلم فجر 93 + تصاویر .... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر.

ضيافت ستارگان در جشنواره فيلم فجر - خبرگزاری صدا و سیما

www.iribnews.ir/NewsBody.aspx?ID=102929
 
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تيم سي و چهارمين جشنواره فيلم فجر در حالي در هفته پيش رو از سوي دست ... تابستان 94نام فيلمسازاني چون ابراهيم حاتمي کيا، نرگس آبيار، ... و هانيه توسلي بازيگران نقش‌هاي اصلي آن هستند به جمعمدعيان سيمرغ سي و چهارم اضافه شد.

رنامه اکران فیلمها در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94

www.baranipatogh.ir/.../رنامه-اکران-فیلمها-در-سی-و-چهارمین-جشنواره-ف...
 
رنامه اکران فیلمها در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94 + جدول,رنامه اکران فیلمها در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94,بارانی پاتوق.

حضور رابعه اسکویی در جشنواره فیلم فجر!!+عکس - فان سیتی

f30t.ir/news/34479
 
۱ روز پیش - پرحاشیه‌ترین روز جشنواره فیلم فجر/از حضور رابعه اسکویی تا اعتماد ... معروف با تیپ های دیدنی در افتتاحیه جشنواره فجر + تصاویر ... نگاهی به 3 فیلم روز اول بخش سود‌‌‌‌‌‌ای سیمرغ ... او همچنین به نقل از یکی از اعضای شورای نگهبان مدعی شد برای امتحان با. ... عکس های افتتاحیه جشنواره فیلم فجر سال 94 - 2 -آکا.

تصاویر روز دوم جشنواره فجر 94 - لینک های داغ

addit.ir/u/تصاویر-روز-دوم-جشنواره-فجر-94
 
عکس های روز دوم جشنواره فیلم فجرروز دوم جشنواره فیلم فجر با در جشنواره فجر ... بلیت های جشنواره فیلم فجر مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر تصاویر تصاویر روز ...

عکس های جالب لیلا اوتادی در پشت صحنه فیلم سینمایی مدعی

www.niksalehi.com/learn/archives/230550.php
 
عکس های جدید لیلا اوتادی در پشت صحنه فیلم سینمایی مدعی. ... چهارشنبه ، 14-11-94. پرقدرت ترین و سریع ترین .... تصاویر بسیار زیبای بازیگران در دومین روز جشنواره 34 فیلم فجر .... عکس های کتایون ریاحی در رونمایی از مجموعه بر بال سیمرغ.

بخش‌هایی از بهترین فیلم‌های ادوار مختلف جشنواره فیلم فجر را ...

www.sourehcinema.ir/?p=65250
 
۳۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش سوره سینما، جشنواره فیلم فجر از سال ۶۱ تاکنون همه ساله برگزار ... تبریزی و فرهادی/ کدام آثار مدعیان هجدهمین سیمرغ آرای مردمی فجر هستند؟

بازیگران زن مشهور | پوشش ستاره های سینما در جشنواره فجر

nickell.ir/p/d2d3781d387500528be091f0a5f5edc812
 
در ادامه تصاویری از پوشش بازیگران مشهوری همچون مهتاب کرامتی، بهنوش ... گوگل بوک مارک اشتراک در LinkedIn مطالب پیشنهادی مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + ...

مدعیان سیمرغ 94 - تی نیوز

tnews.ir/news/DB1D55080212.html
 
۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شب گذشته هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آثار بخش سودای ... در جشنوارهرا پر کرده بودند 22 فیلم در بخش سودای سیمرغ پذیرفته شدند؛ در ادامه ... تی نیوز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، ...

جشنواره بهترین بازیگران فیلم پورنو 2015 - تهران بلاگ

donyayroman-rzb.tehranblogs.ir/.../جشنواره+بهترین+بازیگران+فیلم+...
 
فيلم های سی و سومین جشنواره فيلم فجر,تصاویر اختتامیه سی و سومین 33 .... زیبا و خوشکل بازیگر ایرانی , دانلود عکس دختر بچه خوشکل , دانلود عکس جدید 2015 , دانلود فيلم 94 عصر یخبندان , ... شهاب حسینی - نگاهی به 6 فیلم مدعی شکار سیمرغ.

مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 - کامپیوتر و سخت افزار

computer.abclink.ir/مدعیان-سیمرغ-جشنواره-فیلم-فجر.html
 
۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر ۹۴ + تصاویر-گفتمان نیوز: کمتر از دو ماه ... کمتر از دو ماه دیگر به سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر 94 باقی ...

فراخوان مسابقه تبلیغات جشنواره فیلم فجر

https://www.tebyan.com/newindex.aspx?pid=308015
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فراخوان شرکت در بخش مسابقه تبلیغات فیلم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد. ... ١- آثار آنالوگ ملزم به اسکن تصاویر و ارائه بر روی CD یا DVD در فرمت TIF یا JPG، با حداقل كیفیت DPI 300 و در اندازه ... مدعیان سیمرغ 94.

سایت خبری تحلیلی شفاف

shafaf.ir/
 
روز سوم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دلیل نمایش فیلم‌های «قیچی»، «ابد و یک روز»، «هفت ... حسام‌الدین آشنا،مشاور فرهنگی رئیس جمهوری مدعی شد که راه تعمیم پذیری برجام برای حل سایر ... كنگره ى شهداى ورزش كشور که در تاریخ 21 دی ماه 94 برگزار شده بود صبح امروز در همایشی که به ... حاشیه‌های افتتاحیه سیمرغ سی و چهارم+ عکس.

چه کسانی بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر را داوری می‌کنند؟

www.turkmensnews.com/.../4183-چه-کسانی-بخش-سودای-سیمرغ-جشنوار...
 
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Fajr 94 تورکمن نیوز- اخبار هنری: دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر هیات داوران بخش سودای سیمرغ این رویداد سینمایی را معرفی کرد. به گزارش ...

جشنواره فیلم فجر - ஜ*ღ*کمپ اختصاصی هواداران حامد ...

hkomeili-havadaran.blogfa.com/tag/جشنواره-فیلم-فجر
 
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر افتتاح شد/ مراسمی بدون تاخیر مراسم افتتاحیه سی و ..... جدیدترین تصاویر از پشت صحنه فیلم سینمایی «سیانور». اولین نمایش در سی و ... نگاهی به ۲۰ مدعی سودای سیمرغ جشنواره سی‌و‌چهارمفجر در «سوره سینما» تاکنون بیش از ..... در محرم سال 94 مجموعه «نفس گرم» را به روی آنتن داشت.او هم اکنونفیلم ...

عکس بازیگران بدون آرایش در مدعیان زیبایی بدون گریم - ...

www.cafepars.com/عکس-بازیگران-بدون-آرایش-در-مدعیان-زیبایی-بدون...
 
۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چهره ی بازیگران بدون آرایش و مدعیان هالیوودی زیبایی بدون گریم. بازیگران زن ..... هالیوود و . ... مدعیان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر ...

احتمال درو شدن جوايز به‌دست حاتمي‌كيا | آوینی فیلم

avinyfilm.ir/content/15436
 
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آوینی فیلم - تاكنون بيش از 80 اثر فرم حضور در جشنواره فجر امسال را پر كرده‌اند، اما در ميان آنها ... نگاهي به مدعيان سوداي سيمرغ جشنواره سي‌و‌چهارم فجر ...

جشنواره فیلم نامه نویسی 94 - مجله خبری موریکس

morix.ir/search/?q=جشنواره%20فیلم%20نامه%20نویسی%2094&page...
 
۳۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابعه اسکویی بازیگر GEM در جشنواره فیلم فجر 94 ! + عکس ... همه ساله بخش اهداءسیمرغ بلورین بهترین فيلم از نگاه تماشاگران در جشنواره فيلم فجر توسط .... گفتنی است؛ عوامل فيلم مدعی هستند که مشکل از فيلم شان نیست و در .... تصاویر طناز طباطبایی و هومن سیدی در فرش قرمز خشم و هیاهو در جشنواره فیلم فجر34.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 414
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 543
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,075
  • بازدید ماه : 1,786
  • بازدید سال : 35,398
  • بازدید کلی : 311,960